Jag har ju ingen plan

Jag har en förmåga att börja nya projekt när det aktuella börjar bli för tråkigt. Det är alltid roligt att dra igång pronekt. De första tapetvåderna, penseldragen eller plankorna på den nya verandan är hur roliga som helst. Därefter följer en lång brant uppförsbake till färdigställande. Så är det för mig. Jag vet att det blir klart till slut men till arga snickarens stora förtret måste jag erkänna en sak, jag har definitivt ingen plan.

Det senaste projektet innebär väderskydd för diverse redskap. Vedboden är för liten och jag har alldelses för mycket saker. Detta är en dålig kombination.
Jag har därför börjat bygga ett litet garage för snöröjningsutrustning bl.a. Det mesta är byggt av återvunnet emballagevirke. #klimatsmart









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dag ett

Möblemang

Grannsämja och fiskelycka